Slm kizlar benim ilişkiden üç gün sonra şiddetli karın ağrısı ve bel ağrısı oluyor dört haftaya kadar hafif sonra şiddetleniyor ve sekiz dokuz hafta oldumu dusuklerim oluyor merak ettiğim ikiskiden üç gün sonra ağrıları başlayanlar varmı karı ağrısı gibi arada kaşığa vuran kaşığın üstü gibi doktora gittim hiç bir sebep bulamıyorlar ve ağrı olmaz veya hafif olabilir diyorlar tutunma evresinde ama bejimki cok erken başlıyor normal mi varmı bu durumu yaşayan aranızda üç düşüğün var dokuz hafta oldumu tutunma sorunundan düşük yaşıyorum progesteron da işe yaramadı çok üzülüyorum çok yoruldum dört yıldır uğraşıyoruz ama sağlıklı gebelik yaşayamıyorum