Eloelo1 Hayır destek almadım. Yapı meselesi sanırım. Kafamı dağıtabildim sosyalleşerek, insanlarla endişelerimi paylaşarak,dertleşerek. Hala araba kullanmak istemiyorum. Ama şimdi yapmazsam ömür boyu kullanmayacağımı biliyorum. Üstüne gittim. İnsan neleri unutuyor bu da geçecek…