Kızlar normal doğum yaptım bebeğimin kafasında iki tane şişlik var arka tarafına doğru olan yerde çocuk doktoru hematom dedi normal doğumdan kaynaklı olabiliyor dedi geçer dedi başına gelen var mı geçti mi süreç nasıl ilerledi lohusayım sürekli ağlıyorum bebeğimin kafasına baktıkça bebeği görmeye gelenler soruyor çok üzülüyorum