Kızlar selam, ben hamileliğimi öğrendiğim günden bugüne dek sigarayı haftada bir kere falan içiyordum neredeyse bırakmıştım ama doğuma iki haftam kaldı şimdi resmen aşeriyorum günde 1-2 tane içer oldum. Sigara kullanımı bebeğimin emmesine sütüme etki edecek diye çok korkuyorum sigara kullanıp doğum yapınca bebeği güzel emen anneler var mı yani bugünden itibaren artık bir daha içmemek için tüm savaşımı vericem inşallah bırakırım. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim