Benim evim dubleks yatak odam aşağıda haliyle bebeğe hazırladığım odada aşağıda oturma odam üst katta bundan sebep ilk 1 hafta annem oturma odasında yatak hazırlayacak bana üst katta oturup kalkıcam bebeği de babynestte yatırırım diye düşünüp ilk aylarım da babynest almıştım belki geceleri odama yatmaya inerim bilmiyorum orda da anne yanı beşiği aldım zaten o var, ben e bebekte ki sevibebe markasının reflü yatağını tercih ettim aynı babynest gibi duruyor zaten dışarıdan bakıldığın da okuduğum yorumları çok iyiydi bende ona şans vermek istedim umarım bebeğim de içinde severek yatar 🤲🏼 doğumum yarın bu arada 🙈