Crnsln Selam anneler 🫶🏻 ben 20 haftalık hamileyim nasipse erkek bebek bekliyoruz ama isim konusunda çok kararsızım erkek ismi bulmak çok zormuş gerçekten 🤭 siz ne koydunuz veya ne koyacaksınız bebişlere öneri alabilir miyim 🌸