37+6 bugün kontrolüm vardı. Günlerim doldukça korkmaya başlayıp panikliyor gibiydim. Acaba sezaryen mi yapsam filan dedim bugün. Sen normal yaparsın herseyin uygun bekleyelim güveniyorum sana filan dedi. Bana benden çok guveniyor sagolsun. Bende ona guvendigim icin artik her gece ve gunum o gun bu gun mu, o gece bu gece mi. O sanci bu sanci mi diye gececek artik. Herkese bu yolda en kolayini en hayirlisini diliyorum