Yumicupi 6 sene yaşadım ben bunu her doktordan ağlaya ağlaya çıkışım. Doktorların sebep bulamaması. Bir iki tanesinin kilon var senin çocuğun olmaz diyip ağlatması vs. En son gerçekten yoruldum bende bıraktım artık çocuk düşünmeyi dedim önce kendim. Madem kilom var diye olmuyomuş kilo vericem ama benimki artık stresten hastalık aşamasına geldi oysaki ilk bi kaç sene öyle hamile kalamıcak kadar kilolu değildim. İlaçlar stres vs 130 kiloyu buldum. Gittim mide ameliyatı oldum. Doktorum korunucaksın dedi korundum ilk bir sene korun dedi benim 9. Ayımdı daha ameliyat olalı adet dönemimdi 3 gün kala nasılsa yumurtlama yok tutmaz diyip rahat davrandık o ay hamile kalmışım. 94 kg ile tedavisiz normal bi şekilde hamile kaldım. 2 buçuk ay sonra da Allah nasip ederse kucağımıza alıcaz. Neyi kafaya çok takarsan o olmuyor. İlişkilerine hamile kalıcam diye girme. Nezaman olucağını Allah bilir. Herşeyin bi zamanı var belki öyle bi zamanda gelecek ki herşeyine ilaç olacak. Şuan belki hayırlı zaman değildir belki daha nasibi yoktur dünyada. Hayırlısını iste hep. Aynı yollardan çok uzun bi süre geçtim ama çok şükür nasibimizde şimdi varmış bizimde. Umarım en kısa zamanda olur seninde tüm isteyenlerinde. Ama kafanın çok rahat olması lazım en büyük etken o