tugba0090 Çok tuttular beni NST ’de bir sorun mu var acaba dedim doktora yarın göstericm sizde bir baksaniz 32 hft birazda aç girdim ama başta hareket etmedi sonradan hareketlendi
Ayayayayayayayayay Muhtemelen aç olduğunuz için minnoş uyuyordu o hareket etmeyince nst sonucu sağlıklı olmuyor.. hareket başlayınca biraz daha tutmak zorunda kalmışlardır
tugba0090 Sonradan hareket etmeye başladı zaten gündüz çok hareketli bir bebiş değil gece aktif delirtiyo beni bende çok takıntılıym panik yapıyorum 🤦🏻♀️😂
Lebis35 İçerde sizin varlığınızı unutmuş olabilirler mi ? 2 haftadır bende giriyorum bağlarken 15-20 dk diyor 30 dk oluyor o sesleniyorum hemşireye ay pardon diyorlar 😏😏 Ya da bana böyle denk geldi
Cennet_kusum16 Aç karnına olan Nst’yi kabul etmiyorlar yeniden çekim yaptırıyorlar ama doktorunuza söyleyin bakalım pek bişey gözükmüyor gibi
Zeyyy26 Hareket ettiginde de nst de bozukluk yani yuksek cikabiliyor. Olmasi gereken tok karinla sol tarafa uzanarak cekilen ve cocgun hareketlerinin daha az oldugu bir zaman cekilen nst aslinda.
Cennet_kusum16 tugba0090 her kasılma ağrıyla gelmiyor canım. Benim nst de sancım 90 lara vuruyordu yinede bişey hissetmiyordum. Doktorun bunu kabul ederse onun değerlendirmesi daha doğru olur. Ama aç karnına çekildiğinizi belirtin