Busra_27_34_ Kdrsnhra sanırım erkek çocukları bir hafta geç döllenmeyle oluyor öyle duymustum Doğru ise bende tuttu bu tez 😊
1sadeturkahvesii Kdrsnhra benim öyle oldu 30 haziranda adetim bitti 2 temmuzda hamile kalmışım şuan 34 haftalığız kızımız olacak
Kdrsnhra 2minisannesii Busra_27_34_ 1sadeturkahvesii Yenianne6706 Benim de aynı şekilde oldu merak ettim adet biter bitmez hamile kaldim doktora gittim kıza benzettigini söyledi demekki benimde kesin kız olacak🥰