ilayda_2309 biz 6.yılımızı dolduruyoruz bu sene canım bir tane oğlum var 4.5 yaşında birde kardeşi olsun istiyoruz ama kısmet 2 senedir olmuyor inşallah bu ay vardır.Daha adet olmadım cuma günü test yapacağım inşallah 7 gün olsunda gecikmede her ay 2 gün gecikse yaptığım için testi eşim bu ay bekle biraz dedi inşallah vardır inşallah 🤲🥺