Benimde şeker var ve insülin de kullanıyorum önceleri yemeden de durabiliyordum ama şimdi kendimi gerçekten zor tutuyorum sürekli frenliyorum bebek büyüdük sıra doymuyorum galiba ama yemiyorum da doktorum sık dişini diyor ama şükür haftasıyla uyumlu yani yesem nolur bilmiyorum