Benim makinem de arçelik ama ben çok memnunum sıvı deterjan kullanıyorum ben içine şeker, bingonun çamaşır suyu var onu, kosla birde bir toz deterjan var onu atıyorum gayette güzel yapıyor maşallah daha yeni bugün yıkadım serdim bem beyazdı hepsi de maşallah.