Selam kizçelerim bugün kontrolüm vardı ne sancı, ne açılmam yoktu. Geçen hafta çatı muayenesinde doktorum çatımın dar olduğunu normal doğumun zorlayabileceğini söylemişti ( normal doğum başlarsa vakum kullanmak zorunda kalabileceğini söylemişti başlık açmıştım belki hatırlayanlar olur) yinede 49 haftayı doldurma kararı almıştık doktorumla bugün kontrolde bebişin gelmeye hiç niyeti olmadığı ve kilosu 3700 olduğu için normal doğumu yapamayacağımı söyledi ve vakum fikri zaten beni korkuttuğu için sezeryan kararı aldık. Alalım bunu hocam dedim doktorda öğleden sonra 2de müsaitim deyince şok oldum hemen kabul etmesini beklemiyordum 😂 ay kızlar resmen doğurcam biraz gergin biraz heyecanlı biraz şokluyum 😂 dualarınızı esirgemeyin benden bende burada bebek bekleyen herkese dua edeceğim Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🤲🏻🩷🥲🌸