Gulbaharazram benimde dün leke şeklinde geldi daha reglime bir hafta var hala sökülme olmadı umarım yerleşmeden kaynaklıdır ikimizinde ama kendim için niyeyse pek inancım yok kasım ayında da bir kere böyle oldu sonra normal regle döndü benimki. İnşallah diyelim yine de 🤲🏻🌺