Tgce_28 Eğer imkanınız varsa kesinlikle başka doktora gitmenizi tavsiye ederim. Başından beri Fatma Bilginer’e takipliydim fakat çok pişmanım vaktimi boşa harcadığım için. Kesinlikle ilgilenmiyor, doğru düzgün takip etmiyor. Her şeyi ben hatırlatmak zorunda kalıyorum. Rahim ağzı kontrolu yapılması gerekmişti eliyle yaptı o kadar cihazın arasında ve rastgele bi şey söyledi hatta asistanı bile sonradan ben rapora bu şekilde yazamam dedi. Beni rezil etti yani işin özü ve hoş şeyler de söylemedi bizi endiselendirip gönderdi. İçim rahat etsin diye ertesi gün devlet hastanesine gittim orda bile cihazla milimetresine kadar ölçü söyledi, hiçbir problem olmadığını anlattı. Para verip üzerine insan gibi muamele görmek istiyorsanız başka doktora gidin bence.