Kızlar sezeryan doğum yapacağım inşallah cumartesi günü gün verdi doktorum . Doğumdan sonra saçlarımı boyatamam o yüzden yarın için kuaför randevum var.Saçlarım hep sarıydı ve hamileliğim boyunca boyatmadım artık çok bakımsız duruyor.Yarın gidip saç boyatacağım.İnternette hep farklı şeyler görüyorum siz boyattınız mı hiç? Size sormak istedim