Srp53 İstanbul’da alternatif çok mu bilmemde. Kendini doktor sanıp kul hakkına giren çok doktor bak işte ondan eminim :)
Ben 4 sene boyunca İstanbul’da tedavi görüyorum karın içi yapisikligimi farketmeyen doktora ben doktor demem.
Herkesin hata şansı olur ama doktorların olamaz onlar bu mesleği bunlari bilerek seçmişlerdir diye düşünüyorum