Mervepera konu cinsiyet konusuna gelince aklımdan uçtu gitti her şey ama tek bildiğim her şeyin yolunda olması 🥰🙏 drla konuşmamız komikti bana kız mı denilmişti dedi ben de eveet dedim gülerek o da ilki kız mıydı dedi evet kızdı dedim belli buruk söylemenizden dedi gülerek ben de güldüm yok ya iki prenses annesi oluyorum sağlıcakla gelsin dedim dr da benim de kızım var kız çocuğu başkadır Allah ikisini size bağışlasın dedi amin teşekkür ederim dedim ultrason yerinden gün almaya gittim ama başta bebeğin burda kalbi atıyor dedi gelişimi hakkında asistana bilgiler verdi ve plesentaya baktı bi sıkıntı görmedi 16+2 de 15 cm 155 gr dı ama. Özelde dr öyle demişti 🥰