Aylamom Kızlar isimli tulum yada takim yaptıran var mi hangi siteden yaptirdiniz fikir almak istiyorum …
BabyAta Aylamom ben instagram urasbebetasarimi sayfasına yaptırdım çok memnum kaldım kumaş kalitesi çok iyiydi ince değil ve yumuşacık [https://mutluresim.com/images/2024/02/27/zeg3Bd.jpg](https://) [https://mutluresim.com/images/2024/02/27/zegeKs.jpg](https://)
Melosunannesii Dolap uygulamasından bı kullanıcıdan yaptırdım şapka eldiven tulum 280 e kargo ucretsiz
karaguzelirem_ Hastane çıkışı şeklinde soruyorsanız eğer ben instagram da bebeqon isimli sayfadan yaptırdım 11 li hastane çıkışı şeklinde baskı kalitesi felan çok iyiydi gerçekten memnun kaldım tavsiye ederim
Ezel16 Aylamom Evet canım nakışlı olması benim çok hoşuma gitti 🥰🥰🥰 Baskı olunca bir yerden sonra bozuluyormuş sanırım baskıları yıkandıkça o yüzden nakış olması daha iyi gibi 🥹 Takı yastıkları falanda çok güzel ondan da sipariş vermeyi düşünüyorum bakalım 🤗🤗🤗