ozgeoykuu Merhabalar 37+5 w hamileym doktrum bu pazartesi sezaryen ol diyor 3. Gebeliğim bu arada 3. Sezeryanlar risk olabiliryormuş Bana biraz erken geldi sizce haklı mı doktorum