Snlgzmm Merhaba ikili test sonuçlarım çıktı küften yardımcı olabilir misiniz doktor orta riskli dedi ve tedirginim şuan kombine risk 1 :892 İkili test 1 :324 Yaş riski 1:907 Trisomy 13/18+nt 1:1507 Cevaplarınız bekliyorum
bulutunannesi33 oranlar dusuk ama keısn sonuc vermıyor ne yazıkkı yuzde yuz down denılen bır bebek saglam dogarken hıc akntı yok denen beebkte down vs cıkabılıyor allahım hepımıze elı ayagı dzgun aklı fkrı yerınde sag saglm evlrlar naısp etsjn🤲🏻
bulutunannesi33 Snlgzmm yanı yazdıktan snra fark ettm devrık cumle krdgumı mesela kımı testte 1:25500 cıkıyo sııznkı ona gore daha yuksek cıkmıs sayı olarak dusuk olunca aklım ona gıttı
Popmum Tedirgin olmayın doktorunuz size risk yönünden ne dediyse odur ama şunu da belirtir bu test asla kesin sonuç vermez. Benim doktorum bana üç yol önerdi Birincisi Allaha dua edip engelli ya da down sendromlu olmamasını dilemek. İkincisi çok emin olmak istiyorsan yüzde yüz kesin sonuç veren yurt dışına kan göndererek bakılan üç bin TL'lik bir test daha yapılır. Üçüncüsü de amniyo sentez sıvısından yapılan test fakat yapan her 200 kişiden 1i düşükle sonlandığı için önermedi. Ben dünyaya sağlıksız bir bebek getirmek istemiyorum diyorsanız ya da yok ben emin olmam lazım derseniz diğer testleri de uygulayıp içinizi rahatlatabilirsiniz ama bana fark etmez o da evladım Allah vermiş sağlıklı ya da sağlıksız diyorsanız hiç kafanıza takmayın. Rabbim sağlıklı bir evlat nasip etsin cümlemize 🙏
Snlgzmm Popmum ense kalınlığı normal çıktı 1 , 86 hiç anlamdım ben üstelik sarı kısma bile gelmiyor çizgi yeşilin sınırda
Popmum Snlgzmm kalbinizi ferah tutun üzülmenizi gerektiren bir durum yok evladınız hissediyor her şeyi üzülmesin minik civciv ☺️ tadını çıkarın hamileliğin
Snlgzmm cinderella Bana da öyle geliyor ama doktor korkuttu beni korkulacak bişey yok dedi ama yinede tedirgin oldum ben
cinderella Snlgzmm yok korkma benim ikili testimi görmedin sen tabi 1:130 du kombine riskim bile alalım dediler yok dedim şuan çok sağlıklı 4 aylık oğlum var çok şükür 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Snlgzmm cinderella çok şükür canım çok sevindim İnan şuan iyi şeyler duymak rahatlatıyor Allah izin verirse benimde oğlum olacak