Biberonu lansinoh, emzigi avent aldim. Birkac farkli çeşit daha emzik aldim ama avente güveniyorum ilk onu verecegim. Tutar diye düşünüyorum herkesin bebegi %95 tutmus aventi. %5 lik ihtimal icin de wee baby damaklı ve wee baby kaucuk aldim. Biberon konusunda nasil alisirisa öyle gider diyerek lansinohtan şaşmadim