Erham SevdaNurum gördüğüm kadarıyla burada kimse b3nim kadar çok almamış 17 haftanın içindeyiz 8 kilo aldım:))) tam bir tombis anne
Popmum Erham yakışır 😘 hamilesiniz annesiniz artık şükürler olsun bebişlerimiz var bizim alın gitsin ama siz yine de dikkat edin ☺️
Yagmur9833 Kızlar ben 18+6 yım 45le hamile kaldim ilk 3 ay surekli kustum 43e düştüm hala bulantilarim devam ediyor kısıtli seylerden cok az yiyorum ama 47ye ciktim cok sükür sizce bi sorun olurmu bebegin gelisimi cok iyi masallah yemiyosun bebegin buyumez etmez diyenler fazla malum😔
Zelmas 12 haftalık hamile yim 90 kiloyum doktorum dikkat et dedi tatlı hamur işi yeme dedi nasıl sizin kilolar kızlar
Sadiye123 24 haftalıkken kontrolüm vardı 3 kilo almışım bebeğimin kilosu da boyu normaldi çok şükür 🙏🏽
Deletedmom308 Popmum çok güzel anlatmışsınız.bu hava atma olayına bende çok sinir oluyorum.marifet değil yani az kilo almak..çok kilo almak zararlıysa az kilo almakta zararlı
Sonayyy SevdaNurum deil sonucta herkesin vucut yapiisi farkli kimi az kimi cok kilo alir kiyaslayip da morelinide bozma hersey yedigin ictiginle alakali da deil