Gulsah-207 Mompapatya henüz olmadım ama haftam gelince olacağım doktorum olmanda sakınca yok dedi doğumda bir sürü metal cerrahi alet kullanılıyor risk almaya gerek yok bence
aslhnkrts9 Mompapatya ben oldum iki doz aşı zamanı riskli gebeydim doktorum kesinlikle yaptır dedi yaptırdık bi sorun çıkmadı şükür
Ebru3457 Mompapatya yaptırmayı zorunlu tutmuyorlar zaten benim bildiğim benim sağlık ocağım neden yaptırmam gerektiğini anlattı yaptırmak istiyorsan yarın sabahtan gel dedi yani zorunlu değildi ben işe girerken olduğum için tek dozun yeterli olduğunu söylemişlerdi bende tek doz oldum
mervemurat16 Mompapatya 24.cü haftada tek doz oldum.Bende kararsızdım ama bebeğe hiçbir zararı yok ayrıca gebeyken kesik vs gün içinde paslı şeylere denk gelebilirsiniz önlem amaçlı yapılıyor birde ameliyatta herhangi bir enfeksiyona karşı tetanoz öneriliyor.
aslhnkrts9 Bu aşılar anneyi de bebeği de korumak için yaptırmayana saygım var diyecek bişeyim yok biz aşı yaptırınca ihtimalleri en aza indiriyoruz benim düşüncem en azından bu şekilde
Buse80 Mompapatya bu ikinci gebeliğim ilkinde iki doz yaptırdım suan 32 haftalığım ve iki dozda bu gebeliğimde yaptırdım toplam 4 doz oldu bence önlem amaçlı yaptırın