Happy-melek1997 Kızlar bugün devlette ki doktora gittim kese biraz daha büyümüş bebek yok ama normal dedi erken daha dedi ama kesen bozuk istenildiği gibi pek değil dedi 10 gün Sonra. Gel dedi bu sürede aşırı sancın kanaman başlarsa gel dedi başına gelen varmı kesesi bozuk olan sonra düzelen varmı son adete göre 6+6 usg 6+2 olmuş oluyor çünkü cuma günü 5+4dü kesem düzelir mi bebeğimi görürmüyüm kalp atışı duyulur mu10 gün sonraya çok stres yaptım ilk günden beri sürekli olumsuzluklar 😢
Tbsra95 Happy-melek1997 devlette kim olumlu birsey duymuş kuzenim 3 aylık gitti sen hamile değilsin bebek yok demiş sonra özel gelmiş hamile zatenn biliyordu hamile olduğunu da durumun varsa özele git doktorda suc değil aletleri cok eski …
956733 Happy-melek1997 Ben de aynı problemi yaşadım 15 gün sonra gel demişlerdi o günlerin nasıl geçtiğini bir ben bilirim. Bol bol dinlenmiştim yattım genelde , iş yapmadım, sağlıklı beslendim , bol su tükettim vs sonraki kontrolümde düzelmişti .
Yelizkahramn Happy-melek1997 inşallah sağlıkla kucağınıza alır bu günleri unutursunuz. Bana da kese düzgün görülüyor ama bebek yok 20 mm olmasına rağmen dedi 6+0 dı gittiğimde kese baya büyümüş dedi. 1 hafta içerisinde kese bozulabilir yada geç döllenme olabilir dedi benimde 2 gün sonra tekrar kontrolüm ama zaman geçmiyor. Bol bol dua ediyorum başka bir şey gelmiyor elimizden malesef
Happy-melek1997 Tbsra95 ben özele gidiyordum zaten orası kese göründü 4 gün sonra ya. Hemen bebek görmek istedi yok bebek olumsuz falan deyince burda devlette ki doktorda güzel ondan gittim bilemiyorum artık çok strese soktular beni
Zeyneppx Tbsra95 benimde ikizdi az kanama oldu ikiz değil tek dediler öteki bebeğimi göremediler özele gittim gördüler kocaman ama kalbi durmuş 😢
Zeyneppx Happy-melek1997 kuzummm inşallah düzelir güzel ilerler 🙏🏻🙏🏻 Allah büyük strese girme kese büyümüş sonuçta
Happy-melek1997 956733 maşallah ne güzel peki bebeği kalp atışını gördünüz mü ne kadarlıkken gördünüz gördüyseniz
956733 Happy-melek1997 kalp atışını duyduğumda 7 haftalıktı sanırım . Psikoloji çok önemli . Tavsiyem bu konu hakkında fazla araştırma yapmayın. Dışarıya karşı kulaklarınızı tıkayın .