Julide92 Ben bununla ilgili çok araştırma yaptım çok hekim dinledim . Çoğu sakıncası olmadığını yaptırabileceğimizi söylüyor çünkü lazer radyasyon içermiyor ışık ve bebeğe ulaşması mümkün değil deniyor . Önermeyenlerin tamamı da hormonal dengesizlikten dolayı etki etmeme durumu, ters etki durumu ve gebelikte ciltte kararma ve hassasiyet olduğu için yanık olma riskinden dolayı önermiyor . Şimdiye kadar bebeğe zararı olduğu ile ilgili tek bir bilgi bulamadım . Tabi yine de herkes hekimine danışmalı.