Merhaba kizlar 36+4 de 25 Şubat’ta suyum geldi . Hastaneye gittim hemen Nst ye aldılar sonra muayene ettiler. 1 saate doğuma aliyoruz dediler benim riskli gebeliğim olduğu için zaten başından sezeryan olarak planlanmisti. İçeri aldılar belimden iğne yapıldı sıcaklık hissetim sonra uzandırlar. Ben doktoru beklerken bir baktım doktorla eşim geldi nasıl oldu anlamadım bir cekistirme hissettim sonra kızımın o muhteşem ağlama sesi . Hiç korkmayın kizlar gerçekten o ani yasayin .