DenYal ikisi de önerilmiyor ikisini bıraktım ben üç gün kaldı doğumuma sayılı gün çabuk geçti saç boyatmadığım ya da lazer yapmadığım için bir eksikliğim olmadı açıkçası 😃bence riske atmaya hiç gerek yok. Hamilelikte zaten tüyler geri çıkıyor benim lazerli yerlerim tekrar çıktı. Hormonlarım normale dönünce başlıcam yeniden. Bu arada ben doktor dışında kuaförüme de sordum sakın boyatma organik olsa bile dedi.