prenseshanim999 Selam hanimlar. 10+4 hamileyim. Ayakta cok durunca iş flan yapinca ayaklarim sisiyor direk bu durumu yasayan var mi nasil gececek
Rabiul prenseshanim999 ödem oluyor galiba benim her muayenemde doktorum bakıyordu tuz kullanıyorsan bırak yada azalt kullanmayı canım başka neler var bilmiyorum üstte kalsın
prenseshanim999 Rabiul hamileligimin basindan beri tuz kullanmiyorum sifir tuz. Gunde 3 litrede su iciyorum ona ragmen oluyor
Rabiul prenseshanim999 bi doktoruna danış istersen canım ben tuz tüketimimi hiç azaltmadım aynı devam su çok içerdim hala öyle her gittiğimde doktorum bakıyor sıkıntı yaşamadım