YagmurrrB 7 haftalık hamileyim yarın bebeği görmeye gideceğim ama pazartesi pazartesi göğüslerimin şişliğinin ve ağrısının azaldığını farkettim bugün iyice sönmüş eski halline dönmüşler 😭 belirtiler böyle kaybolur muu nolur yardım edin 😭😭😭
MorKelebek54 Analiz YagmurrrB bende ilk defa duydum 😒😒 gebeligin ilk jaftalsrinda hatta ilk 3 syinca meme hassasiueti olur bu normaldir hafif de siskinlik olur ama senin dedigin gini buyume fekan olmaz daha dur ne büyümesin son ayinda buyume olucak benim bile hala ayni suan 30 haftslgiz
Gmzgm YagmurrrB inşallah sorun yoktur ama genelde kalbi durunca belirtiler kaybolur tabi herkes ayni olcak diye bisey yok
Tugce48 YagmurrrB ara hassasiyeti kaybolur agrıları gecer sonra yine hassaslaşır benimde öyle oluyordu telaş yapıp strese sokma kendini boşuna☺️
Busraoz MorKelebek54 16 haftalığım göğüslerim iki katı oldu ilk çocuğumda da direkt büyümeye başlamışlardı. Benim kuruntum desem sütyen kullanmıyorum genel olarak zaten göğüslerim küçük diye şu an tişörtleri sütyensiz ya da sporcu atletsiz giyemiyorum ki bildiğiniz giyindiğim gömleğin önü göğüsten kapanmadı. Herkes için geçerli değil bence bu tez
bahocum MorKelebek54 ben normalde küçük göğüslüyüm hamileliğin başlarından beri göğüslerim gayet büyüdü valla. Kişiden kişiye değişiyor olabilir söylediğiniz durum.
Tugba1tugba MorKelebek54 olur canım benimde hamileliğin başından beri göğüslerim okadar büyüdüler ki 12 haftalık hamileyim hemde hassasiyet var
YagmurrrB Gmzgm benim bi göğüslerim indi mide bulantım mide yanmalarım devam ediyor da çok moralim bozuldu 😞
MorKelebek54 YagmurrrB tamam o zaman sislik giniyse m olanilir bu gun sonuk bi gun cok buyuk olmasi normal ama istersen ni doktruna git icin rahat etsin
Gmzgm YagmurrrB diğer belirtilerin devam ediyosa korkma için rahat olsun. Benim bulantım filan yoktu göğüslerim şişmişti söndü kasıklarda dolgunluk vardı kayboldu şüphelendim ama konduramadim sonra zaten pıhtı geldi
YagmurrrB Gmzgm benim aşırı bulantılarım yok kusturmuyor ama yemezsem bulanıyor hala öyle kasıklarımda günde 2 3 kere ağrırsa ağrıyor onlar başından beri öyleydi ama inanılmaz göğüslerim acıyordu ağrıyordu en büyük belirtim buydu kaybolunca çok korktum 😞 3 gündür böyle kanamam lekelenmem yok daha
YagmurrrB karansmom_ o kadar olumsuz yorum okudum ki daha öncelerden. Şimdi direkt aklıma onlar geldi
karansmom_ YagmurrrB onlar farklı hamilelik, siz farklı hamilelik. 8 aylığım göğüs ağrım yok memeler sönük. Biraz daha stres yönetimini başarmanız gerekiyor. Yoksa bu aylar zor geçer
Poncik77 İlk hamileliğimde bnm göğüslerim de hiç hassasiyet büyüme olmamıştı sonlara doğru büyüme olmuştu diğer bebeğim karnımda 3 aylıkken. Ölmüştü onda belirtilerim değişmemişti kanama bile olmadı hiç anlamamıştım kötü. Düşünme meye çalış
Busraoz YagmurrrB Genelde regl dönemlerinde hassasiyetim artıyor benim. Belirtinin olmaması kötü bir şey olacağının işareti değil ama, ilk gebeliğimde o kadar belirtim olmadı ki 9 ay hamile değil gibiydim. Oğlum 4.5 yaşında🫶🏻 Olumsuz düşünmeyin hemen🤍
YagmurrrB Busraoz hiç olmasa bu kadar korkmazdım da başta aşırı ağrılar çektim şimdi olmayınca korktum
Busraoz YagmurrrB Belirtiler ara ara gider gelir, 16+4’teyim ilk kasım ağrısı oldu geçti sonra bel oldu geçti göğüs oldu geçti mide bulantısı çok kısa sürdü. Yaklaşık 3 haftadır herhangi bir belirtim yok🤷🏻♀️🤍