Dilekkomer Kızlar, hanımlar 4 haftalikken hamile oldugumu öğrendim ve sürekli karnim ağrıyo hadi kasık ağrısı normaldir diyorum ama karın ağrısı hakkında aynı şeyi düşünmüyorum. Sizde de olmuş muydu karın ağrısı lütfen cevaplayın..
Burcu-2634 Dilekkomer 6+1 oldum devam ediyor karın ağrım ama doktorum hiç bi sorun yok dedi testlerim de aynı şekilde sorunsuz çıktı