Liya7- Kızlar bebiş 1 ay sonra da olabilir. Şimdi de yani olabilir belli değil normal doğum olduğu için. Çikolata sipariş versem sizce beyazlar bozulur mu durur mu
ipeklinaismom Liya7- oda sıcaklığında bişey olmuyor buzdolabına koyarsan beyazliyor Instagram Fethiyecikolata yı öneririm
Seymaa1008_ Liya7- dolapta resimleri bozuluyor. Serin bir odada muhafaza edin çikolatalar da bi bozulma olacağını sanmam😊