Z21-Z21- 21 haftalık hamileyim kahverengi akıntım oldu şu anda Yok normal mi? Yolculuk yaptık yoruldum diye düşünüyorum ama korkuyom hastaneye gidecem. De inşallah Bir sıkıntı yoktur. Benimle aynı durumu yaşayan var mı?
buseyusuf27 Z21-Z21- gebelikte kanlı olan her akıntı veya kanama rısklıdır mutlaka bıran once gıdın gerkırse smdı kalkıp acıle gıdın burda okumuştum iğne vuruyolar ve hap veryolarmş umarm saglıklı bı sekılde zamanında kucagınıza alırsınız