Benimden tam haftasında doğdu 40. Haftada malesef normal başlayıp sezeryan ile son buldu çok kötü sancılarım vardı açılmam yok 18 saatte 2 cm tek vardı daha fazla dayanamadım hem sancımı çekip hep olumsuz karşılanması beni mahvetti hastane değiştirip özelde ameliyat oldum dikişler dışında bi sıkıntım yolla çok şükğr