Arkadaşlar iyi geceler ben bir hafta şehir dışındaydım bir hafta doktorda randevu bulamadım derken ikili testi kaçırdım. 14. Haftanın ilk günü yani bugün gittim ama doktor ikili test için bebek büyümüş dedi. Bazen laboratuvar kabul etmiyor böyle dedi. Biz yine de gönderelim dedi(devlet) ben özelde gidiyorum normalde ama randevu yoktu yani devlete gittim. Şimdi ne olacak anlamadım ikili test yapmayacaklar mı? Detaylı ultrasonla bakarız bi sıkıntı görürsek üzerine gideriz dedi doktor. Benim ilk gebeliğim pek anlamıyorum 😭