ramuskarapinar0 Nisan sonu mayıs başı inşallah🩷 doktorum murat bey doktoruma çok güveniyorum. Hastane hijyenik temiz diye duydum. Burada bir arkadaş doğum hikayesini paylaştı. Martta da benim arkadaşım aynı hastanede doğum yapacak. En önemlisi doktor diye düşünüyorum. Doktoruna güveniyorsan sıkıntı yaşayacağını sanmam