Merhaba anneler ve anne adaylarıı🤗
Aslında normalde iyiyim açken yalnız mide bulantısı oluyor onda da aç kalmamaya dikkat ediyorum tabii ki ama ne hikmetse hastaneye her gittiğimde lavaboya zar zor yetişiyorum ilk aç gittim başka bi hastaneye gittiğim için açlıktan dedim 2. Sefer toktum yine aynı şey oldu bugün gittim toktum yine midem bulandı tuhaf olan sadece hastanede olması aynı şeyi yaşayan var mı ya çok kötü oluyorum koku desem rahatsız edecek bir kokuda almıyorum açıkçası ama midem berbat oluyor 😣😣