Hiç üzülmeyin çok çabuk toparlıyor bebekler, olanda hayır vardır sağ Salim doğmuş ne güzel bebeğiniz, Allah kucağınıza da almayı nasip etsin en kısa zamanda, ben de 34+4 Te doğurdum kızımı, 15 gün yoğun bakımda kaldı solunum sıkıntısı vardı, şimdi 5 yaşında maşallah.