Merhaba arkadaşlar saat çok geç oldu ama inşallah birileri görür. 30+4 haftalık hamileyim.Sağ tarafta göğsümün altındaki kemiklerle onun yanından sırtıma doğru dayanılmaz ağrı oluyor 2 gündür. Allahtan sürekli değil ama ağrı girince ağlayasım geliyor o derece nefes bile alamıyorum. Sanki göğsümün altındaki kemikler karnıma batıyor gibi hissediyorum. Doktor kontrolüne gitmediğim 1 aydan çok oldu. Bugün gidecem yarın gidecem diye erteledim hep. Aslında bulunduğum ilçede randevu bulamadım. Şimdi de geçen cuma doktor tamamen gitmiş burdan. Onun için yakınımızdaki ilden randevu aldım ama 29 şubatta ancak buldum o güne kadar nasıl bekleyecem beklesem ne diyecek bir şey verecek mi bilemiyorum. Benim gibi olan var mı? İlk gebeliğim gebelik değilmiş resmen bu ikinci gebeliğimde ağrılar peşimi bırakmıyor biri bitiyor biri başlıyor 😔