Meyvelipasta999 Kizlar doktorum demir ilacini ac karin almami söyledi ama oyle olunca acayip mide yanmasi yapiyor gece yatmadan aldim boyle kullanan var mi ? bir sey olur mu
Lavinya21 Meyvelipasta999 ay bende kullanıyorum kullandığım gün kısa süren ama sık sık olan karin ağrım oluyor kullanmayinca da çok dincim ya nasıl kullaniyim bilmiyorum
MayIs_papatyasI Meyvelipasta999 hayır sıkıntı olmaz,açken bazı yan etkiler olabiliyor.İlaca yeni başladıysanız hatta bir gün alıp bir gün almayabilirsiniz(5 gün).bana bunu doktorum söylemişti.Yeterki alın.İsterseniz yan etkisi olmasın diye yemekten sonra alın.
Eminesahin1 Meyvelipasta999 bende gece alıyorum çünkü eczacı süt ürünleri ile tüketme dedi sabah kahvaltıda yumurta peynir yiyorum o yüzden gece yatmadan önce içiyorum bende
busduuk1914 Meyvelipasta999 ben sabaha karşı çişe uyandığımda içip uyuyorum hiç de bişey olmuyo ve daha etkili oluyo bence ilaç böyle. Bir de kabızlık yapıyordu bende böyle içince kabızlık yapmıyor
Meyvelipasta999 MayIs_papatyasI MayIs_papatyasI son haftalardayim bu zamana kadar disimi sikarak ictim ama artik cok yakiyor yan etkileri fazla
MayIs_papatyasI Meyvelipasta999 evet malesef çok fazla yan etkisi var bulantı ishal-kabızlık mide sıkıntıları…Zaten gebelikte de mide sıkıntıları falan oluyor reflü oluyor.Kansızlıktan iyidir yine de.Dediğim gibi yemekten hemen sonra ya da akşam içebilirsiniz.Hatta portakal suyu demir emilimini artırıyormuş.