Ayni durumda bende vardım kızım 4 aylık tı hamile olduğu öğrendim geçe 15 dakika bir kalkardı çok uykusuz kalıyordum ne geçe yatıyordu ne gündüz .Sabır taşı da sürdüm öyle bile emiyordu .Sonra kızım 10 aylık oldu dedim artık vermemek gerekiyor karnındaki bebek aç kalır diye 3 gün çok ağlıyordu ama yeni de vermedim ancak öyle kesebildim 😩😔