Ben de pure and soft aldim çünkü onu önerdi arkadaşlarım. Prima gereksiz pahalı geldi bana. Kendim de çalışıyorum ama alt tarafı bez yani. Tabii içerik vs her şey önemli ama primanin da çok temiz içerikli olduğunu sanmıyorum. Sleppy için sızdırıyor yorumunu çok okudum. Bakalım bebeğim inşallah severse molfixden devam.