Arkadaşlar hepinizin geçmiş kandili mübarek olsun.
Benim 5 aylık kızım var. Son zamanlarda kızımı emzirirken şunu farkettim. 4 gündür yüzünde kızarıklıklar oluyor. Çok şükür korkulacak bir şey yok. Doktor kurdeşen olduğunu söyledi. Yemene içmene dikkat et annesi. Çikolata, çerez, kırmızılı şeyler, demir ilacı vesaire bazen yaramaz dedi. Bugün ablamla bu konuyu paylaştım. Kendisi oğlunu emzirirken, oğlunun suradı da bir zaman sonra kızarıyormuş. Sonra test yapmış hamile olduğunu anlamış. Hamileyken emzirince oğlunun suradı kızarıyormuş. Emzirmeye de bırakmış sonra. Arıadaslar iki gün önce test yaptım tek çizgiydi ama Allah korusun ya sonradan düşünmek bile istemiyorum çünkü doğumum travmaydı benim için. Böyle bir durum yaşayan var mıdır?