Karninin sertleşmesi normalde regl ağrısı değil diye biliyorum. Doktorunuza danışırsaniz daha iyi olur. Sertleşme kasılma bendede var ama ağrısız ve gün içinde maksimum 2 kere felan oluyor doktorum normal demişti. Ağrı olursa bizim için önemli demişti.