Merhabalar arkadaşlar. Normal dogum istiyorum inşallah ama doktorum sanki sezaryen sinyali veriyor sürekli. Farkli bir doktora da görünmek istiyorum onerebileceginiz iyi ve normal destekçisi doktor var mı Anadolu yakası. Ataşehir de oturuyorum. Ümraniye dememin sebebi bölge olarak orda normal doğum daha fazla destekleniyor diye duydum