Df0907 Beybitooo Rabbim inşallah güzel haberler almayı nasip etsin bende yaptırmıştım amniyosentez dediğiniz gibi çokta korkulacak gibi değil
tuzlulimoon Df0907 %80 düşükle sonuçlanıyor demişim ne var bunda? Demek ki siz %20lik kısımdansınız ne güzel. Bu yoldan ben de geçtim ve gittiğim perinatolog Doç. Dr.du kendim uydurarak yazmadım ya🙄
Df0907 tuzlulimoon haklısınız bende diyorum ki zaten her dr yapmamalı işin uzmanı yapmalı çünkü dediğiniz gibi düşükle sonuçlanabiliyor
_ruyaninannesi_ zeynsya inşallah yükselirse ense kalınlığı risklmi yoksa düşerse riski kalmıyor mu mm kaç olmalı riskin kalkması için