Buseamaikizlerburcu ona bakarsan şuan duru lina alya arin falan koyuluyo 30,lu yaşlarda bunlar da abartı oluyo. Zaten şuan sizin gibi anneler bunu düşündüğü için daha Modern bir nine ismi teyze ismi duyamıyoruz 😂 hep aynı isimler malesef ayse fatma zuleyha meral emine sevda falan filan 😂 Devir değişti Kaçıncı yüzyıl dayız artık şöyle basit isimlerden uzak duralım lütfen. Ha şunu da belirtim benim kızım 30 lu yaşa geldiğinde yasıtları hep duru alya derin almila filan olacak, yani benim ki abes kaçmaz🤗