Ozdemiryksl Doğum öncesi olan 8 haftalık iznimiz var. 37 de zorunlu ayrılıyoruz. 39. Hafta doğum yaparsak aradaki iki hafta doğum sonrasına aktarılıyor mu?
cicekannesi Ozdemiryksl aktarılamaz. Normalde sekiz hafta doğumdan önce ya, bunun altı haftası aktarılır. Yani 37. haftadan itibaren 16 hafta saymalısınız.
1Sendemi2 Ozdemiryksl 37 de ayrılınca 39 a kadar 2 haftanı doğum öncesi olarak kullanmış oluyorsun. 32 den itibaren 37 e kadar calistigin zaman doğum sonrasına aktarılır sadece .
Vandb Ozdemiryksl ben geçen baktım raporlara mebbisten 39da doğum yapmıştım 32de ayrılmıştım normalde izne ama benim iznimi hemen doğum yaptığım günden itibaren başlatmışlar 1 haftamı eklememişler şimdi bende merak ediyorum 38de sezeryan olcam 32de ayrıldım yine izne 2 haftamı yine eklemixekler o zaman
Rosealbina Önceden aktarılmıyordu artık aktarılıyor 16 haftada izne ayrıldığınız süreden itibaren idareciyim geçen yıl Bi arkadaşın kini hesaplayıp aktardık
cicekannesi 1Sendemi2 yok hayır 37. Haftada izne ayrılmış işte 16 hafta sayması lazım. 39. Haftadan itibarense evet 14 sayabilir..
Ozdemiryksl Sanırım hatalı sordum. Aradaki 2 hafta doğum öncesi kullandığımız için aktarılamıyor Son 1 hafta (39-40 arası olan). Doğum sonrası 8 haftanın üzerine eklenip, doğumdan sonra toplamda 9 hafta izin oluyor. Umarım öyledir😅
Ozdemiryksl Doğum sonrası da hemen doğum sonrası izin başlatılır sanırım. Mecburi 32 de çalışamaz verdi drlarım. Yani hiç izin aktaramıyorum. Yine de idarecilerime sorayım. Belki değişmiştir