Gmzeligmze biz de iki doktora gitmiştik geç döllenme diyen de oldu ama malesef kalp atışını hiç duyamamıştık. Acı tecrübeyle muhtemelen siz de aynı durumdasınız.8,5 haftalıkmışsınız geç döllenme olsa bile en fazla 6,5 ya da 7 haftalık olursunuz bu da kalp atışının duyulması gerekiyor demek. Umarım yine de duyarsınız